74. Berlinale: Film režiserke Mati Diop kritično o vračanju umetnin iz kolonialnega obdobja

Matic Majcen Matic Majcen
20.02.2024 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Film Dahomey zgodbo deloma pove z vidika umetnin, ki jih je Francija vrnila Beninu 
Film Dahomey zgodbo deloma pove z vidika umetnin, ki jih je Francija vrnila Beninu 
Les Films Du Bal - Fanta Sy
Berlin, od našega poročevalca

Francosko-senegalska režiserka Mati Diop je s filmom Dahomey na odmeven način odprla tematiko vračanja umetniških del iz obdobja kolonializma. Film Dahomey nam zgodbo vrnitve 26 umetniških del iz Francije v Benin predstavi skozi oči enega od kipov, ki predstavlja vojnega poglavarja. Režiserka Mati Diop je na tiskovni konferenci v Berlinu jasno povedala, da to dejanje ni bilo dovolj in da so zahodne velesile šele na začetku soočanja z lastno preteklostjo. 
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta