(FILMSKI FESTIVAL V CANNESU) Kritika filma z Johnnyjem Deppom: Relativiziranje kraljeve krivde

Matic Majcen Matic Majcen
17.05.2023 19:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Johnny Depp in Maiwenn na rdeči preprogi pred torkovo otvoritveno slovesnostjo letošnjega filmskega festivala v Cannesu 
Johnny Depp in Maiwenn na rdeči preprogi pred torkovo otvoritveno slovesnostjo letošnjega filmskega festivala v Cannesu 
Guillaume Horcajuelo
Johnny Depp je na filmskem festivalu v Cannesu predstavil svojo vrnitev na filmska platna v obliki kostumske drame Jeanne du Barry francoske režiserke Maiwenn. Zvezdnik je sicer še vedno neznansko priljubljen zaradi svojih vlog v desetletjih ob prelomu stoletja, a vse od Črne maše (Black Mass) leta 2015 praktično ni igral v kakšnem res dobrem filmu. Še več, večkrat je celo bilo videti - kot denimo v filmu V pričakovanju barbarov (Waiting for the Barbarians, 2019) -, da je vidno izgubljeni Depp bolj iskal priložnosti za hitri zaslužek, pri čemer je vedno trpela tudi njegova igralska izvedba. Ali Jeanne du Barry torej prinaša renesanso njegove kariere?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta