Svoj glas lahko oddate na Večerovi spletni strani ali osebno na projekcijah Letnega kina Minoriti. S tem se potegujete tudi za nagradi - podelili bomo namreč dvakrat po dve vstopnici za katerekoli od ostalih projekcij mariborskega letnega kina v avgustu.
Šesti od predlaganih filmov, ki čakajo na vaš glas, je Dvojno Veronikino življenje poljskega režiserja Krzysztofa Kieślowskega iz leta 1991.
Weronika je mlado poljsko dekle, ki prepeva v pevskih zborih. Nekega dne se ji v Krakowu zdi, da je v mestu srečala punco, ki je po videzu povsem enaka kot ona, a je ne uspe nikoli spoznati. Izkaže se, da je temu drugemu dekletu ime Véronique (obe igra izvrstna Irène Jacob), ki živi v Franciji in jo v zadnjem času navdajajo občutki žalosti – še posebej, kadar sliši glasbo skladatelja Van den Budenmayerja - to pa je prav tista glasba, ki jo je poslušala tudi njena poljska dvojnica.
Dvojno Veroniko življenje je bržkone najbolj slovit in tudi najboljši film na temo intuicije v zgodovini sedme umetnosti. Kieślowski s to tematiko ni posegel zgolj na področje ezoterike, temveč gre za metaforo, ki ima hkrati metafizično, psihološko in predvsem politično razsežnost. Film je namreč nastajal prav v dneh, ko je v Evropi dokončno padla železna zavesa in izmed vseh popkulturnih izdelkov, ki so želeli opisati tisti trenutek, Dvojno Veronikino življenje še danes ostaja na samem vrhu ključnih umetniških del tistega časa.
Film je bil že ob izidu velik uspeh, glavna igralka Irène Jacob je z njim zabeležila največjo vlogo svoje kariere in je pri 25 letih osvojila nagrado za najboljšo igralko v Cannesu. Krzysztof Kieślowski je nato posnel še svojo veliko trilogijo Tri barve (1993–1994), potem pa nas je po srčnem napadu leta 1996 mnogo prezgodaj zapustil pri komaj 54 letih starosti. Kieślowskega je filmski svet torej izgubil še preden je zares dosegel svoja najboljša avtorska leta. A ta peščica njegovih filmov, ki jih ohranjamo za večnost, predstavljajo sam vrh evropskega filmskega ustvarjanja.