Borut Veselko in Domen Valič v vlogah starejšega in mlajšega igralca
V nadaljevanju preberite:
Ko je ameriški dramatik David Mamet napisal Življenje v teatru in je igra leta 1977 zaživela na odru v Čikagu, so kritiki njegovo zgodnje delo označili kot ljubezensko pismo gledališču. Od takrat so dramo v svoje repertoarje redno uvrščala gledališča po vsem svetu, v letošnji sezoni so se teksta lotili tudi na Ptuju.
Dva igralca, starejši (Borut Veselko), katerega kariera se počasi bliža koncu, in mlajši (Domen Valič), ki v življenje v teatru šele dobro stopa, si delita garderobo. Kaj se zgodi, ko se mladi igralec upre puritanskim naukom izkušenega kolega? Kakšne so modre lekcije "žlahtnega teatra" in kako je režiser Peter Srpčič Mametov tekst prilagodi slovenski kolektivni zavesti? In kaj ima starejši igralec povedati o kritikih?
Ko je ameriški dramatik David Mamet napisal Življenje v teatru in je igra leta 1977 zaživela na odru v Čikagu, so kritiki njegovo zgodnje delo označili kot ljubezensko pismo gledališču. Od takrat so dramo v svoje repertoarje redno uvrščala gledališča po vsem svetu, v letošnji sezoni so se teksta lotili tudi na Ptuju.
Dva igralca, starejši (Borut Veselko), katerega kariera se počasi bliža koncu, in mlajši (Domen Valič), ki v življenje v teatru šele dobro stopa, si delita garderobo. Kaj se zgodi, ko se mladi igralec upre puritanskim naukom izkušenega kolega? Kakšne so modre lekcije "žlahtnega teatra" in kako je režiser Peter Srpčič Mametov tekst prilagodi slovenski kolektivni zavesti? In kaj ima starejši igralec povedati o kritikih?