Drago Ivanuša
Skladatelj Drago Ivanuša prejme nagrado Prešernovega sklada za več projektov med letoma 2019 in 2022.
Pogovor se začne s Prešernovo univerzalnostjo in etično močjo kot eno zadnjih osi nacije in družbe, nadaljuje s prvimi inštrumenti in prvimi odrskimi deskami in ustali v muzikaličnosti gledališča in sveta.
"Gledalec lahko ostane brez sape od nasilnosti zvoka ali se zjoče od nabrane emocije. Glasba ne odraža realnosti, je realnost sama.
Pomembno je upoštevati sonorične kvalitete drugih elementov, govora, giba, svetlobe, teksta. Stvari so močno povezane in okolje, sodelavci, s katerimi trenutno največ sodelujem, projekti, kot so Cement, Strah in beda Tretjega rajha, so zame zelo blizu idealnemu. Delovanje v glasbi sili izven glasbe. Glasbene izkušnje so pomemben nosilec vedenja. Vedenja kot univerzalnega in skupnega. Znotraj in zunaj gledališča."
Pogovor se začne s Prešernovo univerzalnostjo in etično močjo kot eno zadnjih osi nacije in družbe, nadaljuje s prvimi inštrumenti in prvimi odrskimi deskami in ustali v muzikaličnosti gledališča in sveta.
"Gledalec lahko ostane brez sape od nasilnosti zvoka ali se zjoče od nabrane emocije. Glasba ne odraža realnosti, je realnost sama.
Pomembno je upoštevati sonorične kvalitete drugih elementov, govora, giba, svetlobe, teksta. Stvari so močno povezane in okolje, sodelavci, s katerimi trenutno največ sodelujem, projekti, kot so Cement, Strah in beda Tretjega rajha, so zame zelo blizu idealnemu. Delovanje v glasbi sili izven glasbe. Glasbene izkušnje so pomemben nosilec vedenja. Vedenja kot univerzalnega in skupnega. Znotraj in zunaj gledališča."