Je La Comédie-Française mogoče primerjati s slovenskim gledališčem?

Petra Vidali Petra Vidali
12.10.2024 06:15
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Elsa Lepoivre in Denis Podalydès v predstavi Hekuba, ne Hekuba
Elsa Lepoivre in Denis Podalydès v predstavi Hekuba, ne Hekuba
Christophe Raynaud De Lage
Portugalski dramatik in režiser Tiago Rodrigues pravi, da se nikoli ne loti študija predstave, za katero bi vedel, kako bo videti, saj je prepričan, da bodo na koncu kompetentnost, senzibilnost, človečnost in vizija vsakega igralca ustvarili predmet skupnega dela. A če to zveni kot napoved snovalnega gledališča tako rekoč, je v resnici daleč od tega. V izhodišču ni klasično delo, iz katerega bi poljubno jemali motive in poljubno iskali njihove sodobne manifestacije - v izhodišču je dobro napisana drama, ki je to nalogo že opravila. 

Kakšna pa je v primerjavi s transgresivnimi režijskimi poetikami, ki smo jih vajeni pri nas, njegova režija?

Kaj je klasika za nas in kaj za La Comédie-Française? In kako dobre igralce ima "najstarejše delujoče narodno gledališče na svetu"?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta