Borut Hribar v ateljeju pri portretiranju Branka Zinauerja, okrog 1939/1940.
V Ljubljani rojeni Mariborčan Borut Hribar je bil v prvi vrsti amaterski umetnik. Menda tudi v tem tiči razlog za to, da širše in poglobljene razstave njegovega dela doslej še nismo imeli priložnosti videti.
Razstava o njegovem delu, umeščena v UGM Kabinet in na ogled še vse do konca septembra, je sicer razdeljena na dva osrednja dela: prvi Hribarja predstavlja kot kiparja, drugi kot fotografa. Postavitev je z vidika Hribarjevega umetniškega razvoja zasnovana odlično.
- Kako je mogoče, da se je Hribar kot kipar čutil domačega v tako raznolikih materialih?
- Kaj preseneča pri njegovem fotografskem udejstvovanju?
Razstava o njegovem delu, umeščena v UGM Kabinet in na ogled še vse do konca septembra, je sicer razdeljena na dva osrednja dela: prvi Hribarja predstavlja kot kiparja, drugi kot fotografa. Postavitev je z vidika Hribarjevega umetniškega razvoja zasnovana odlično.
- Kako je mogoče, da se je Hribar kot kipar čutil domačega v tako raznolikih materialih?
- Kaj preseneča pri njegovem fotografskem udejstvovanju?