Faust in Mefisto, Davide Buffone in Thomas Martino
Faust, koreografija Edward Clug, glasba Milko Lazar, Opera in balet SNG Maribor, ogled premiere 10. novembra
- Za gledalca in poslušalca je osupljiv spoj glasbe, giba, prostora, kostuma in luči, ki v vsakem trenutku predstave tvorijo nedeljivo celoto. Goethejevo filozofsko razmišljanje o človekovi aspiraciji, da premaga lastne mentalne in fizične omejitve, doživlja metamorfozo skozi pet umetniških medijev ter prenese do gledalca kot izbrušen diamant v močnem jeziku gledališke umetnosti.
- Kako celostne in v vseh trenutkih prepričljive so bile posamezne vloge? Je bil bolj suveren Faust ali Mefisto?
- Za gledalca in poslušalca je osupljiv spoj glasbe, giba, prostora, kostuma in luči, ki v vsakem trenutku predstave tvorijo nedeljivo celoto. Goethejevo filozofsko razmišljanje o človekovi aspiraciji, da premaga lastne mentalne in fizične omejitve, doživlja metamorfozo skozi pet umetniških medijev ter prenese do gledalca kot izbrušen diamant v močnem jeziku gledališke umetnosti.
- Kako celostne in v vseh trenutkih prepričljive so bile posamezne vloge? Je bil bolj suveren Faust ali Mefisto?