(KRITIKA) Festival Ljubljana: Odrešena Marjetica in pogub(lje)ni glasbeni kritiki

Damijan Vinter
02.08.2022 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
John Malkovich je do zadnjega kotička napolnil Gallusovo dvorano. 
John Malkovich je do zadnjega kotička napolnil Gallusovo dvorano. 
Darja Štravs Tisu
Malkovichevo zasmehovanje klasičnih skladateljev, mogočno Faustovo pogubljenje in nastop izvrstne kazahstanske violinistke so zaznamovali zaključek prve polovice festivalskega dogajanja.

Gledalci so imeli priložnost v živo videti (in presoditi) nastop sicer ostarelega, a še vedno vitalnega Johna Malkovicha ter se v duhu "kruha in iger" zabavati ob elementih situacijske komike (kot so nastopaško karikiranje med igranjem, lomljenje violinskega loka, pokanje grimas ali zaneseno metanje "turkish delights" med obiskovalce) in žaljivo začinjenih opisih pomanjkljivosti drugih. Kar je, sodeč po burnem aplavzu, povsem zadoščalo.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta