Amilcare Ponchielli: La Gioconda, SNG Opera in balet Maribor, Dvorana Ondine Otta Klasinc, ogled premiere 30. septembra.
Premiera opere La Gioconda je pustila mešan vtis - po eni strani občudovanje sposobnosti in poguma ustvarjalcev izrazito zahtevne produkcije, po drugi strani pa dolg seznam mogočih (in nujno potrebnih) izboljšav.
Zasedba glavnih vlog je izpostavila nekatere od glavnih adutov mariborske Opere - tudi nekatere njene šibkejše člene. Preberite, katere.
Verjetno najbolj znana točka Ponchiellijeve Gioconde ni kakšna od arij, temveč - paradoksalno - Ples ur. V kontekstu Tononove klasične režije in celostne podobe produkcije bi pričakovali ballet blanc, a namesto tega nas je presenetila slogovno povsem neustrezna, od vsebine in značaja glasbe povsem odtujena modernistična koreografija.
Premiera opere La Gioconda je pustila mešan vtis - po eni strani občudovanje sposobnosti in poguma ustvarjalcev izrazito zahtevne produkcije, po drugi strani pa dolg seznam mogočih (in nujno potrebnih) izboljšav.
Zasedba glavnih vlog je izpostavila nekatere od glavnih adutov mariborske Opere - tudi nekatere njene šibkejše člene. Preberite, katere.
Verjetno najbolj znana točka Ponchiellijeve Gioconde ni kakšna od arij, temveč - paradoksalno - Ples ur. V kontekstu Tononove klasične režije in celostne podobe produkcije bi pričakovali ballet blanc, a namesto tega nas je presenetila slogovno povsem neustrezna, od vsebine in značaja glasbe povsem odtujena modernistična koreografija.