"Nova F cilja k pregledu izbranih del iz področja zadnjih let sodobne fotografije. Razstava nima krovne tematske usmeritve, njen namen je, da izpostavi delo nekaterih avtorjev, ki pomembno prispevajo k razvoju fotografske umetnosti in avtentično reprezentira njihovo delo brez usmerjenega podrejanja njihovega koncepta. Popolna svoboda razstavljanja omogoča jasen vpogled v estetiko in ustvarjalno polje razstavljenega umetnika, prav tako pa jasno oriše njihovo individualnost, ko je ta v kontrastu z drugo svojstveno izraznostjo. Enajst izbranih umetnikov iz več generacij predstavlja nabor različnih fotografskih usmeritev in pestrost tematskih polj. Majhen izsek sodobne fotografske produkcije predstavlja številne možnosti izražanja in ustvarja vzorčni pregled slovenske sodobne fotografije in napredno mislečih umetnikov, ki krojijo trenutno umetniško sceno," je o razstavi zapisala kustosinja Sara Nuša Golob Grabner.
Simon Chang razstavlja fotografije iz serije Drag Queens in Slovenia,
dokumentiral je zaodrje in nastope kraljic preobleke, ki so v danem trenutku še posebej jasno orisale političnemu stanju nasprotno vzdušje svobode in neustrašnosti.
Jošt Franko razstavlja fotografije We are All Jokers Here. Sopostavitev fotografije in igralnih kart se navezuje na policijsko intervencijo v ilegalnem begunskem taborišču v bližini Velike Kladuše.
Luka Hernet v seriji Mraz nudi senzibilen prikaz neočitnega in se izogiba dobesednim upodobitvam, s tem pa ustvarja vizualno tišjo fotografijo, prepojeno s premišljeno izraznostjo.
Andrej Lamut se v seriji Mnemosis ukvarja s parahipnagogijo, stanjem med spanjem in budnostjo. Prikazan je medprostor materialne resničnosti in človeške podzavesti.
Tilyen Mucik s serijo Floriography tematizira jezik rož, ki je skozi kriptično uporabo simbolizma rastlin našel mesto v številnih svetovnih kulturah.
Fotokolaž Ajde Podgorelec Avtoportreti, druga generacija je sestavljen iz več digitalno manipuliranih avtoportretov. Na prvi pogled jih preveva kreativna eksperimentalnost, igrivost in neobremenjenost, ki se lahko navezuje tudi na trenutno družbeno tendenco selfijev.
Sandra Požun s fotografijo Daughters of Saul prikazuje pretresljiv prizor, kjer interpretacija usode žensk in vzrokov zanjo ostane na gledalcu, implicirano pa je zatrtje ženske.
Ciklus fotografij Gregorja Radonjiča z naslovom Kras prikazuje požgani kraški gozd v letu 2022. Fotografije so bile posnete samo par tednov po največjih požarih v zgodovini Slovenije na najbolj prizadetih lokacijah.
Serija Branimirja Ritonje Cesta bratstva je nastajala več desetletij in predstavlja detajl oziroma avtorski pogled na cesto, ki je povezovala "bratske republike".
Matej Sitar se predstavlja s serijo Horizontov, ki se povezujejo v celoto, v en sam horizont, dopolnjena pa je z lightboxom, ki spretno vpelje novo dimenzijo svetlobe.
Tadej Vaukman nas z velikoformatno fotografijo The Brotherhood of Dicks & Pyramids sooči z eksplicitno podobo golih moških in pod vprašaj postavi naše dojemanje in definiranje povezav med intimo, goloto, sprevrženostjo ... Razstava je na ogled do 30 junija.