Duba Sambolec: Ženske prihajajo (1976), v ozadju Vesna Bukovec: Kolesarke prihajajo (2020), levo ilustracije Alenke Spacal
Razstava Vedno na voljo - Feministične pozicije v vizualni umetnosti iz Slovenije, ki so jo v Moderni galeriji v Ljubljani odprli 27. oktobra lani, na ogled pa bo še do 14. aprila, "nima začetka in ne konca", pravi kustos asistent Kristjan Sedej (glavna kustosinja je dr. Martina Vovk), ki nas je popeljal po razstavi. Kje je torej začel vodstvo?
Katero delo neposredno korespondira s skulpturo Dube Sambolec Ženske prihajajo iz leta 1976 in kdo je čistilka, ki jo je kiparka upodobila v triptihu Delavski razred na pohodu?
Kdo so ženske, ki jih je Tanja Lažetić digitalno vtisnila na 180 krožnikov? Kaj sploh vemo o žrtvah femicida?
Kaj počne beli golob na sliki Sveta družina Anke Krašna in kako se zaključi njen Izgon iz raja, če se začne z nevestami z belimi tančicami, nadaljuje z ženskami s črnimi tančicami, burkami in ženskami v vrečah smeti/ženskami kot vrečami smeti?
Koliko samostojnih razstav so imele umetnice v letu slovenske osamosvojitve in koliko jih imajo v primerjavi s kolegi danes?
Katero delo neposredno korespondira s skulpturo Dube Sambolec Ženske prihajajo iz leta 1976 in kdo je čistilka, ki jo je kiparka upodobila v triptihu Delavski razred na pohodu?
Kdo so ženske, ki jih je Tanja Lažetić digitalno vtisnila na 180 krožnikov? Kaj sploh vemo o žrtvah femicida?
Kaj počne beli golob na sliki Sveta družina Anke Krašna in kako se zaključi njen Izgon iz raja, če se začne z nevestami z belimi tančicami, nadaljuje z ženskami s črnimi tančicami, burkami in ženskami v vrečah smeti/ženskami kot vrečami smeti?
Koliko samostojnih razstav so imele umetnice v letu slovenske osamosvojitve in koliko jih imajo v primerjavi s kolegi danes?