Pospešen razvoj tehnologije posega tudi v način razumevanja vpliva umetne svetlobe na človeka tako z vizualnimi kot nevizualnimi učinki. Optimalna uporaba umetnih virov svetlobe izvira iz razumevanja delovanja človeškega telesa, tehnologije in uporabe prostora.
Pravilno razumevanje in uporaba umetne svetlobe sta pomembna z več vidikov; tehnični vidik, ki govori o barvnih reprodukcijah, faktorjih bleščanja, utripanja, ustreznih nivojih osvetlitve, kontrastih, nadzornih sistemih; intuitivni vidik, s katerim zbujamo čustva in občutke, in vidik človeške psihologije, ki nam pomaga dojemati prostor in vzorce obnašanja. Ne nazadnje slaba razsvetljava pomeni tudi dolgoročni negativni vpliv na okolje, naravo, prostor in človeka z vidika zdravja ali cirkadialnega ritma. Tako se vedno sprašujemo, kdaj, kje, zakaj, kakšen je namen, kakšna je količina in kvaliteta umetnih virov, ki jih potrebujemo za določen prostor, in, ne nazadnje, ali je v prostor sploh treba umeščati umetno svetlobo.
Načrtovanje umetne svetlobe postaja nepogrešljivo v arhitekturi. Poleg oblikovanja je načrtovanje umetne svetlobe vse bolj pomembno tudi z vidika ekonomske upravičenosti investicije in stroškov vzdrževanja. Pri pripravi zasnove ustrezne osvetlitve prostora stremimo k temu, da predlagane rešitve izkazujejo uporabnost in ravnotežje med človekom, naravo in prostorom.
Končni izdelek je rezultat povezovanja znanj iz elektrotehnike, arhitekture, psihologije, praktičnega znanja in raziskovanja.
S svojim znanjem in izkušnjami zapolnimo vrzel med strokovnjaki, ki uporabljajo luč kot izrazno orodje ali kot splošno izvedbeno tehnologijo osvetlitve v gradbenih storitvah. Združujemo tehnike razsvetljave (dinamično razsvetljavo in uporabo barv), visokokakovostno arhitekturno razsvetljavo in opremo za razsvetljavo (vzdržljivost, zaščito proti bleščanju) za ustvarjanje shem, ki izboljšujejo vsakdanje življenjsko okolje.
Hitro razvijajoča se tehnologija končnemu kupcu ne omogoča več dovolj transparentnega vpogleda v kvaliteto vira svetlobe, saj na prvi pogled ne moremo več zaznati, kaj nam ponuja določen produkt, kot smo to lahko razbrali pri starejših virih.
Izobraževanje končnega uporabnika o pozitivnih in negativnih učinkih umetne svetlobe je tako ključno za zagotavljanje uspešnih projektov in zadovoljnih uporabnikov.
Umetne svetlobe ne smemo več jemati kot nekaj samoumevnega. Vsako svetilo naj sveti povsod in za vsakogar z namenom.