Jakob Barbo in Gaja Sorč se strinjata, da ima Slovenija veliko mladih in perspektivnih izvajalcev, ki pa so žal potisnjeni v ozadje.
Jakob Barbo je mladi dirigent, ki so mu na 36. Mednarodnem festivalu Imago Sloveniae zaupali otvoritveni koncert. Pod njegovo taktirko je v Slovenski filharmoniji zaigral Simfonični orkester SNG Maribor, zapeli pa so izbrani mladi slovenski pevci in pevke, sopranistki Pia Novak in Gaja Sorč ter tenorista Gregor Ravnik in Matic Zakonjšek. S svojim koncertnim programom se bo letos festival poklonil 100. obletnici smrti skladateljev Giacoma Puccinija in Gabriela Fauréja ter 200. obletnici rojstva Bedřicha Smetane.
Sopranistka Gaja Sorč in dirigent Jakob Barbo se poznata že iz časov, ko je bil on še obetavni srednješolski glasbenik, ona pa študentka na Akademiji za glasbo. Takrat je Gaja pela prvo Jakobovo opero. Kot talentiran dijak ljubljanske Gimnazije Vič se je ukvarjal s pesništvom, kar je opazila njegova profesorica in mu predlagala sodelovanje z akademijo, kjer so iskali libretista. Tako je s komaj sedemnajstimi leti spesnil verze za opero Le petit cafe, v kateri je zapela tudi Gaja. Danes se oba svoje prve (skupne) opere spominjata s prijetno nostalgijo.
V nadaljevanju preberite:
Kakšno je življenje mladih glasbenikov klasične glasbe "na svobodi"?
Ali imajo dovolj priložnosti za pridobivanje izkušenj?
Kako se povežejo dirigent in glasbeniki?
Kaj pomeni razumeti glasbo?
Sopranistka Gaja Sorč in dirigent Jakob Barbo se poznata že iz časov, ko je bil on še obetavni srednješolski glasbenik, ona pa študentka na Akademiji za glasbo. Takrat je Gaja pela prvo Jakobovo opero. Kot talentiran dijak ljubljanske Gimnazije Vič se je ukvarjal s pesništvom, kar je opazila njegova profesorica in mu predlagala sodelovanje z akademijo, kjer so iskali libretista. Tako je s komaj sedemnajstimi leti spesnil verze za opero Le petit cafe, v kateri je zapela tudi Gaja. Danes se oba svoje prve (skupne) opere spominjata s prijetno nostalgijo.
V nadaljevanju preberite:
Kakšno je življenje mladih glasbenikov klasične glasbe "na svobodi"?
Ali imajo dovolj priložnosti za pridobivanje izkušenj?
Kako se povežejo dirigent in glasbeniki?
Kaj pomeni razumeti glasbo?