Borštnikovo srečanje leta 2007, Marinka Poštrak, Peter Musevski in Borut Veselko.
Odkar kritiško spremljam gledališče, je bila samo ena oseba stalnica – umetniška vodja Prešernovega gledališča Kranj Marinka Poštrak. Govori se na primer o Pipanovi eri v ljubljanski Drami, a je bila "samo" od leta 1994 do leta 2008. Bila je odlična, ampak ob takšnem ansamblu pa navsezadnje tudi statusu osrednje nacionalke je morda lažje biti odličen. Večji čudež je, kar je v Kranju naredila Marinka Poštrak.
"Če smo še pred leti uprizarjali t. i. radikalne predstave v smislu gledališkega jezika, tematike in estetike, se je situacija danes dobesedno obrnila. Radikalizirali so se ljudje v svojih pogledih na svet, žal negativno, gledališča pa jim v želji po približevanju ponujajo zmeraj bolj všečne in zmeraj manj radikalne predstave," pravi snovalka in poznavalka sodobnega slovenskega gledališča.
"Če smo še pred leti uprizarjali t. i. radikalne predstave v smislu gledališkega jezika, tematike in estetike, se je situacija danes dobesedno obrnila. Radikalizirali so se ljudje v svojih pogledih na svet, žal negativno, gledališča pa jim v želji po približevanju ponujajo zmeraj bolj všečne in zmeraj manj radikalne predstave," pravi snovalka in poznavalka sodobnega slovenskega gledališča.