Edi Dežman: "Mariborski Balet se zelo dobro drži, ima kvaliteto."
Bili ste eden redkih vodij baletov, ki so bili tako v mariborskem kot ljubljanskem Baletu SNG. Tudi Edwarda Cluga ste angažirali in Sergiuja Mogo v časih vašega vodenja?
Povabilo Mariborčanu iz Ljubljane
Je vaša družina vplivala na vašo poklicno usmeritev?
Kdo so bili vaši profesorji?
Še hodite na baletne premiere?
Imeli smo že zlato ero
Vi ste bili prvi šolani plesalec v mariborskem Baletu?
Plesali ste relativno dolgo za baletnika, do svojega petinštiridesetega leta?
Na elitno šolo v Leningrad
Po Otrinovem obdobju v mariborskem Baletu ste se leta 1984 vpisali na dveletno višjo šolo - Leningrajsko koreografsko akademsko vseučilišče, v današnjem Sankt Peterburgu.
To je bil čas pomanjkanja v Sovjetski zvezi?
Ko ste se vrnili, ste postali vodja mariborskega Baleta?
Kasneje ste vi povabili v Maribor velikega Waclava Orlikovskega?
Vsi so me našli
Vse mogoče ste delali v svojem pedagoškem življenju?
Tudi v pokoju niste mirovali? Prišel je klic iz Ljubljane? Pino in Pia Mlakar sta vam 1994. po ljubljanski premieri Don Kihota napisala: "Občudujeva vaš umetniški instinkt, ustvarjalno vero, hrabrost in prizadevnost, vse, kar je tako odrešujoče poseglo v nered in bolno malodušje ljubljanskega baletnega gledališča."
Kako gledate na razvoj baleta skozi čas? Pri upokojevanju, koncu kariere je zdaj situacija slabša, kot je bila, ko ste se vi upokojili.
Izpopolnjevali ste se tudi v Cannesu in poučevali v Maastrichtu.
Od nekdaj ste bili baletniki tudi sestavni del Opere?
V težjih razmerah ste delali kot danes, kajne?
Pa vaši baletni vzorniki?
Najbrž ste na odru počeli tudi kake lumparije?