(FILMSKA KRITIKA) Fant in čaplja: Portret ranjenega otroštva

Matic Majcen Matic Majcen
03.05.2024 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Prizor iz filma Fant in čaplja 
Prizor iz filma Fant in čaplja 
Cinemania
V svetu filma danes obstaja le peščica režiserjev, katerih nova dela ob izidu dobijo renome polnovrednih filmskih dogodkov, za katere vsi komaj čakajo, da pridejo na spored. Tarantino, Nolan, Villeneuve, Lynch, morda še kdo, potem pa se seznam konča. Filmi Hajaoja Mijazakija imajo morda nekoliko ločen status, ker gre za animirane filme, a dvoma tukaj ni – če kdo, potem se v sferi animiranega filma prav on uvršča v to elitno druščino. Danes 83-letni japonski filmar je svoj zadnji celovečerni film Veter se dviga posnel leta 2013, poleg tega pa svoj vsakdan že dolgo živi daleč od oči medijev. Ali se njegov novi film Fant in čaplja uvršča med njegova najboljša dela?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta