Kaj se zgodi, ko strip sreča kratko zgodbo? Žiga Rus v odlični spremni besedi pravi, da to, "kar je pričakovano - da si strip večinoma izvoli tiste zgodbe, ki v sebi že imajo neko klico stripovskega, neko iskro, ki jo lahko strip s svojo vizualizacijo učinkovito razpiha".
V nadaljevanju preberite:
O tem, kakšne so razmere na presečnem med literaturo in stripom, na marginali, so se ob izidu antologije v Kinu Šiška pogovarjali ustvarjalci z obeh strani, pisatelj, urednik pri Cankarjevi založbi in profesor na ljubljanski filozofski fakulteti Andrej Blatnik, ilustratorka in striparka Tanja Komadina ter vizualni umetnik, stripar in lutkar Andrej Štular.
- Pri preobrazbi je pomembno, da vizualni material ni zreduciran na dopolnilo, je izpostavila Ana Geršak, ki je moderirala pogovor. Je torej sploh v redu uporabiti besedo adaptacija oziroma priredba?
- Kako se je Štular otresel svojega "barbarsko-punk" lotevanja stripovskih predelav, ne da bi vprašal za avtorske pravice, na podlagi katerega prizora izpred 20 let je Blatnik napisal svojo kratko zgodbo in katera je edina stvar iz izbrane kratke zgodbe Vesne Lemaić, ki jo je pri risanju stripa izpustila Komadina?
O tem, kakšne so razmere na presečnem med literaturo in stripom, na marginali, so se ob izidu antologije v Kinu Šiška pogovarjali ustvarjalci z obeh strani, pisatelj, urednik pri Cankarjevi založbi in profesor na ljubljanski filozofski fakulteti Andrej Blatnik, ilustratorka in striparka Tanja Komadina ter vizualni umetnik, stripar in lutkar Andrej Štular.
- Pri preobrazbi je pomembno, da vizualni material ni zreduciran na dopolnilo, je izpostavila Ana Geršak, ki je moderirala pogovor. Je torej sploh v redu uporabiti besedo adaptacija oziroma priredba?
- Kako se je Štular otresel svojega "barbarsko-punk" lotevanja stripovskih predelav, ne da bi vprašal za avtorske pravice, na podlagi katerega prizora izpred 20 let je Blatnik napisal svojo kratko zgodbo in katera je edina stvar iz izbrane kratke zgodbe Vesne Lemaić, ki jo je pri risanju stripa izpustila Komadina?