Kadar gledališča krčijo programe, največjo škodo utrpijo zunanji sodelavci, med katerimi je večina iz vrst samozaposlenih v kulturi. Nepredstavljiva škoda bi bila, če zaradi takšnih razlogov na primer ne bi realizirali odlične predstave Juriš v SLG Celje, ki so jo v največji meri ustvarili samozaposleni v kulturi.
Kako ministrstvo za kulturo uravnava domnevno hiperprodukcijo v gledaliških javnih zavodih in kako se na to odzivajo gledališča.
V nadaljevanju preberite:
"Eno od vodil oziroma ciljev na ministrstvu je, da pritisnemo na zavoro pri hiperprodukciji," je rekla ministrica za kulturo dr. Asta Vrečko. Na izjavo v intervjuju se je odzval Kolegij direktorjev gledališč, ki je ministričino izjavo opredelil kot "škodljivo splošno".
Ali imamo res hiperprodukcijo - in če je, zakaj?
Kaj pomeni zniževanje števila predstav in kaj to pomeni za samozaposlene v kulturi, ki so v fokusu interesa te ekipe na ministrstvu? Kako se bo brez dodatnih sredstev in s krčenjem programov izboljšal položaj samozaposlenih? Kaj na očitke pravi ministrstvo? "V celoti zavračamo namige direktorjev, da gledališča silimo k rezom v program." Toda gledališča so morala zarezati. Kam so zarezala?
V nadaljevanju preberite:
"Eno od vodil oziroma ciljev na ministrstvu je, da pritisnemo na zavoro pri hiperprodukciji," je rekla ministrica za kulturo dr. Asta Vrečko. Na izjavo v intervjuju se je odzval Kolegij direktorjev gledališč, ki je ministričino izjavo opredelil kot "škodljivo splošno".
Ali imamo res hiperprodukcijo - in če je, zakaj?
Kaj pomeni zniževanje števila predstav in kaj to pomeni za samozaposlene v kulturi, ki so v fokusu interesa te ekipe na ministrstvu? Kako se bo brez dodatnih sredstev in s krčenjem programov izboljšal položaj samozaposlenih? Kaj na očitke pravi ministrstvo? "V celoti zavračamo namige direktorjev, da gledališča silimo k rezom v program." Toda gledališča so morala zarezati. Kam so zarezala?