(RECENZIJA BIOGRAFIJE) Neškandalozna igralska kronika

Petra Vidali Petra Vidali
27.10.2022 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Beletrina in Mestno gledališče ljubljansko, 2022
Beletrina in Mestno gledališče ljubljansko, 2022
Novi val portretiranja gledališčnikov je začela Vesna Milek s Cavazzo, v zadnjih letih sta se ji pridružila Tadej Golob z biografijo Milene Zupančič (Kot bi Luna padla na Zemljo) in Petra Pogorevc z Racem. Sam se je v tem času popisal - v mešani formi eseja, avtobiografije in memoarjev - Dušan Jovanović (Na stara leta sem vzljubil svojo mamo). Vsi trije igralci, in režiser, so seveda (bili) odlični igralci, ampak to ni bil odločilen kriterij za to, da so dobili biografije. Za to so morali biti popularni - če že ne zelo priljubljeni, pa vsaj zelo znani. In v vseh primerih so k popularnosti veliko prispevali zgodbe ali drobci zgodb iz njihovih dramatičnih zasebnih življenj. V zanimanju za trače iz življenja igralcev nismo izjeme, morda unikatno pa je, kako je zgodba igralsko-režiserskega ljubezenskega trikotnika tako rekoč ponarodela. To je naša, oprostite kmetija slavnih za snobe. 

Jožica Avbelj je odlična, najboljša igralka. Ampak nikoli ni bila strašno popularna igralka. Mogoče niti ne gre za to, da bi premalo nastopala v filmih ali na televiziji, verjetno gre bolj za igralsko in osebnostno maniro. K njej spada tudi to, da njena zasebnost ni postala javna zadeva.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta