(RECENZIJA KNJIGE) Ko scenaristika sreča ezoteriko

Matic Majcen Matic Majcen
10.08.2023 05:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Knjiga je izšla pri Javnem skladu Republike Slovenije za kulturne dejavnosti.
Knjiga je izšla pri Javnem skladu Republike Slovenije za kulturne dejavnosti.
JSKD
Če na katerem področju filmske prakse ne manjka učbenikov z nasveti o ustvarjanju celovečercev, potem je to zagotovo področje scenaristike. Še posebej iz anglosaksonskega prostora je k nam venomer prihajalo obilje koristnih in zdaj že klasičnih knjig z napotki in pravili za pisanje scenarijev. To je seveda tudi logično – gre za tisti najbolj formaliziran vidik filmskega ustvarjanja, ki ga je, vsaj do neke mere, mogoče povzeti z raznimi formulami na papirju, za razliko od igre, montaže, celo režije, ki vendarle terjajo bistveno več praktičnih vaj v studiu ali realnem svetu. Prav zaradi obilja dosegljive literature je kar nekoliko nenavadno, kadar izide kakšna povsem nova knjiga s tega področja, eno takšnih pa smo zdaj dobili celo v naših krajih. Napisala jo je scenaristka in dramatičarka Ana Lasić, diplomantka na Fakulteti dramskih umetnosti v Beogradu, scenaristka filmov, kakršen je Ruševine (2004) Janeza Burgerja in nekdanja predavateljica na ljubljanskem AGRFT.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Sposojene vsebine

Več vsebin iz spleta