Balet Slovenskega narodnega gledališča Maribor nadaljuje serijo uspešnih gostovanj z baletoma Stabat Mater in Le Sacre du Printemps v koreografiji Edwarda Cluga. Mariborski baletniki so sinoči nastopili v gledališču Teatro Sociale Como v Italiji.
Plesno kreacijo Stabat Mater je koreograf Edward Clug ustvaril za münchenski balet julija 2013. Iz konteksta legendarne Pergolesijeve glasbene podlage iz leta 1736, ki je edinstvena zvočna upodobitev trpljenja božje matere Marije, je Clug v izvirno plesno govorico prenesel lastna doživetja Pergolesijeve sakralne in v nekem globljem smislu tudi metafizične mojstrovine. Z baletom Le Sacre du Printemps pa se je Edward Clug poklonil Igorju Stravinskemu, kmalu po premierni uprizoritvi aprila 2012 pa so kritiki zapisali, da je koreografu uspelo ustvariti novo in pomenljivo interpretacijo Posvetitve pomladi.
Teatro Sociale Como, ki sodi med najstarejša gledališča v severni Italiji, je svoja vrata odprlo 1813. Sinoči so plesali Asami Nakashima, Catarina de Meneses, Olesja Hartmann Marin, Jelena Lečić, Branka Popovici, Tetiana Svetlična, Ines Petek, Satomi Netsu, Vanja Vitman, Hristina Stoycheva, Mirjana Šrot, Gaj Žmavc, Sergiu Moga, Jan Sitze Luske, Tiberiu Marta, Yuya Omaki, Christian Popovici, Mircea Golescu, Alexandru Pilca, Filip Jurič in Ionut Dinita.