'Za glasbenike sta pomembna vsakršno pojavljanje in predstavitev'

Agata K. Rakovec
15.09.2018 06:38
23. septembra se nam na prvem programu nacionalne televizije obeta glasbeni večer. Popevka, ki jo bosta letos vodila Nuška Drašček in Mario Galunič, prinaša 13 novih skladb. Pred Popevko smo poklepetali s Patrikom Greblom, dirigentom revijskega orkestra RTV Slovenija, ki bo spremljal vse nastopajoče.
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Patrik Greblo
Jani Ugrin in Žiga Culiberg/ RTV Slovenija
Zakaj je za slovenske glasbenike pomembno, da imajo festival, na katerem lahko svoje skladbe predstavijo v živo, ob spremljavi orkestra?
Prva Slovenska popevka je bila leta 1962 v Festivalni dvorani na Bledu, potem pa je bilo prizorišč kar nekaj, od Gospodarskega razstavišča, Hale Tivoli do Križank. Letos bo spet v studiu. Ima Popevka krajši čas, ko je v živo ne spremlja številno občinstvo?
S Popevko ste povezani že dolgo. Kako se je rodila ljubezen?
Slavko Hren
Dečem Žgurjem
Kot avtor ste se podpisali pod tri zmagovalne skladbe: Anike Horvat, Anžeja Dežana in Darje Švajger. Očitno torej poznate recept za uspeh.
Kako pravzaprav ustvarjate: ali pišete z nekom v mislih ali dobite naročilo?
Študirali ste aranžiranje in kompozicijo na Berklee College of Music v Bostonu. Kako ste se znašli tam?
Ste kdaj razmišljali, da bi ostali v ZDA, v deželi velikih priložnosti?
Intervju je bil objavljen v reviji STOP.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Sposojene vsebine

Več vsebin iz spleta