Zadnji projekt žal ugaslega scenskega in pevskega fenomena Carmina Slovenica VOGP Glasba preživetja (Voices On Genocide Prevention), ki je bil pred dvema letoma v živo premierno izveden v mariborski dvorani Union, je izšel na CD-plošči. Ko državi in občini za obstoj in delo mednarodno pomembne kulturne institucije ni uspelo zbrati potrebnega denarja, je projekt VOGP za dirigentko Karmino Šilec dragocen tudi zato, ker je pokazal, da ona in pevke niso odšle, ampak so samo nekje drugje. Glasba stoji na strani šibkejšega, zato VOGP hkrati vodi v premislek in opominja o pomenu glasbe, tudi širše umetnosti v družbi, je opisala Karmina Šilec izdelek.
Vokalni orkester glasbe preživetja izvaja priredbe tem znamenitih avtorjev, ki so jih med drugo svetovno vojno pele taboriščnice v japonskem taborišču na Sumatri v grozljivih razmerah. Za tri- ali štiriglasje sta jih takrat priredili internirana glasbenica Margaret Dryburgh, umrla v taborišču, in misijonarka Norah Chambers, ki je strahote preživela. Taboriščnice so ob soočanju s smrtjo in terorjem v osupljivem orkestru sredi tropskega pragozda brez instrumentov, samo z glasovi, izvajale orkestrsko glasbo Schuberta, Bacha, Beethovna, Brahmsa, Chopina, Dvořaka, Griega, Mozarta in drugih. Sebi v spodbudo, kljub temu da je to bilo zelo nevarno.
Glasba je upanje