"V kreativnem dejanju sicer ni napake, so le bolj in manj točni poskusi učinkovanja, a še vedno si pogosto ne zaupam," pravi Jan Krmelj, ustvarjalec renesančnega kova.
Pred kratkim je pri Beletrini izšla njegova druga pesniška zbirka z naslovom Uho, že prihodnje leto bo izdal še eno. Na odru Mestnega gledališča ljubljanskega v njegovi režiji trenutno gledamo psihološki triler Razpoka.
- Kako je kamera na gledališkem odru postala neke vrste soigralka in kako sta se z njo spoprijela mlada igralca?
- Zakaj je nevarno do sprememb pristopiti preveč vizionarsko?
- Se je režiser že otresel občutka manjvrednosti in nepripadanja, ki se je nanj prilepila ob dejstvu, da izhaja iz majhnega kraja, kjer je ukvarjanje s kulturo postranska reč?
- Kako je kamera na gledališkem odru postala neke vrste soigralka in kako sta se z njo spoprijela mlada igralca?
- Zakaj je nevarno do sprememb pristopiti preveč vizionarsko?
- Se je režiser že otresel občutka manjvrednosti in nepripadanja, ki se je nanj prilepila ob dejstvu, da izhaja iz majhnega kraja, kjer je ukvarjanje s kulturo postranska reč?