(INTERVJU) Režiser Tin Grabnar: V gledališču je o trajnosti treba razmišljati že pri zasnovi projektov

Klara Širovnik Klara Širovnik
23.09.2024 05:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Režiser Tin Grabnar (1992) je že v času šolanja na Prvi gimnaziji Maribor in na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani intenzivno sodeloval na področju performativnih in gledaliških praks.
Režiser Tin Grabnar (1992) je že v času šolanja na Prvi gimnaziji Maribor in na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani intenzivno sodeloval na področju performativnih in gledaliških praks.
Peter Uhan
Režiser Tin Grabnar se je mariborski publiki pretekli konec tedna v Sodnem stolpu predstavil skozi lutkovno predstavo za odrasle Transport: Tovor. Ta kompleksen mednarodni projekt od povprečja odstopa tudi zato, ker trajnostno umetniško ustvarjanje dejansko uresničuje skozi zelo konkretne poteze: predstava je energetsko manj potratna, vanjo je vključenih malo igralcev ...

- Na katerih dveh ravneh je trajnost v gledališču dejansko mogoče uresničevati?

- Kultura k uničevanju okolja v globalnem smislu in v primerjavi z drugimi sektorji prispeva manjši delež. Zakaj se vseeno ne smemo ujeti v cikel "prelaganja odgovornosti"?

- So lutkovne predstave, namenjene odraslim gledalcem, podvržene določenim zadržkom?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta