Prizorišče koncerta je bila minoritska cerkev z dobro akustiko in z velikimi novimi in zmogljivimi orglami iz hoške orglarske delavnice, ki so v polni meri zazvenele ob zaključni, odlično izvedeni Toccati Henria Muleta.
Organist Jernej Mazej je diplomiral, magistriral in deloval na Mozarteumu v Salzburgu. Kot solist je izvedel še Trio v G-duru, II 46 J. S. Bacha, učinkovit Preludij v G-molu M. Deprea, Temo z variacijami iz Partite P. Ebna ter In the Name of Love skupine U2. Sodeloval pa je pri vseh točkah programa.
Baritonist Joseph Lia z Malte, operni pevec zmogljivega glasu in izjemni promotor glasbenega in kulturnega življenja na Malti, je izvedel dve skladbi z naslovom Ave Maria, G. Caccinija in J. Fenecha, pa še (tudi ob orglah) F. Duranteja Vergin tutto amor, arijo Händlovega Te Deum in še Benedictus P. Mascagnia.
Umetniki so v skoraj napolnjeni cerkvi ustvarili zapomnljiv umetniški dogodek
Violinistka iz Avstrije Monika Kammerlander je prav tako študirala in delovala na Mozarteumu v Salzburgu in bila koncertna mojstrica Mozarteumorchestra. V duetu z orglami je izvedla zvečine odlomke iz več del: The Annunciation H. I. F. Biberja iz Rosary Sonatas, Preludij iz suite, op. 166 J. G. Rheinbergerja, Romanco F-duru, op. 50, L. van Beethovna ter Nocturno L. Boulangerja. Manjkala nista niti Massenetova Thais pa Remembrances iz Schindlerjevega seznama J. Williamsa. Violinistko Moniko Kammerlander odlikujeta prepričljiva muzikalnost in dinamična senzibilnost, ki pa se ni povsem izrazila zaradi orgelskega dinamičnega pokrivanja (ne na koru). Umetniki so v skoraj napolnjeni cerkvi ustvarili zapomnljiv umetniški dogodek s plejado zanimivih stvaritev, ki ga je lahko vesela tudi Galerija Luna kot prirediteljica dogodka. Koncert zdaj potuje v več držav, najprej pa v Salzburg.
Kdo in kaj
Trio Monika Kammerlander, violina, Joseph Lia, bariton, in Jernej Mazej, orgle, z obsežnim sporedom petnajstih skladb skozi čas štirih stoletij. Dela so bila v veliki večini priredbe za zasedbo dveh ali treh glasbil, z nekaj originali.