Branka Bezeljak je kot urednica pesniško zbirko predstavila, pesmi sta prebirala Nevenka Dobljekar in Don Ciglenečki, glasbena utrinka pa sta dediju posvetila Berličeva vnuka Tjuš in Čarna. Bezeljakova je povedala, da je imelo urejanje pesmi svoj čar tudi zato, ker so bile nekatere pesmi napisane še ne pisalni stroj. Ocenila je, da gre za zelo dobre pesmi, sama pa je v naslovu zbirke našla povezavo z Berličevo drugo umetniško ljubeznijo, kiparstvom: "Menim, da so pesmi nastajale tudi ob ustvarjanju velike razstave njegovih kiparskih del iz rečnih prodnikov v Galeriji FO.VI."
Berlič je dodal, da je ta razstava že dolgo tlela v njem, in da je uporabil material, ki nam je vsem blizu, naplavine kamnov, ki so veliko bolj večni, kakor so večna naša življenja. Bezeljakova je povzela, da gre tudi v pesmih za naplavine, povezane s časom in njegovo minljivostjo, raztreščenostjo, a tudi upanjem in sanjami. "Z vsakim umetniškim delom se razkazujemo in razgaljamo, po moji oceni je osrednja tema pesmi Človek, saj povezuje vso tematiko. Ob njej dobiš asociacijo, da ni večje skrivnosti, kot je človek. In ta skrivnostnost prežema vse pesmi in jo prikazuje na različne načine. Druga tema je krog življenja, s prehajanjem skozi smrt, ob njej pa še asociacije na minevanje, podobe sanj in slutnje."
Berlič je pojasnil, da ga je k ustvarjanju spodbudil čas, v katerem živimo: "Začelo se je že pri slovenski osamosvojitvi, ko sem začutil, da se nekaj dogaja, se bo nekaj zgodilo in da moram to zapisovati v pesmih. Pesmi torej niso nastale čez noč, temveč imajo zgodovinsko ozadje. Pišem jih po intuiciji in tako se je nabralo že kup pesmi. Podobno se mi je začelo dogajati pred ukrajinsko vojno, a nisem si znal pojasniti, kaj natančno. Izrazil sem se v pesniški obliki in nastala je celotna nova knjižica kakih 50 pesmi, ki ponazarja človeško temno plat in strah pred tem, kaj vse se lahko zgodi. Morda gre za obrambni refleks pred to temo, ki nam grozi, zatorej pesmi vsekakor niso zelo prijazne in radožive."
Poleg štirih pesniških zbirk je Berlič znan po svojem likovnem oziroma kiparskem ustvarjanju. Izbira različne tematike in materiale, denimo prodnike za omenjeno serijo skulptur. Pred tem je pripravil razstavo podob iz lesa, kjer je uporabil rabljen les iz nekdanjih sodov. Ustvarja tudi iz gline in, kot je še povedal, ga zdaj vznemirja iskanje in klesanje podob v haloškem peščenjaku.