(FILMSKA KRITIKA) Kako je Giamatti ukradel božič

Matic Majcen
10.02.2024 05:05
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Paul Giamatti v filmu Bartonova akademija 
Paul Giamatti v filmu Bartonova akademija 
Karantanija
Božični filmi so v zadnjih desetletjih vse od velikega uspeha franšize Sam doma v začetku devetdesetih postali veliki gral komercialnega filma v ZDA. Če posnameš dober božični film, blagajno napolniš večkrat – ne samo ob redni distribuciji, temveč tudi nadalje vsako leto, ko ga predvajajo po televiziji. Zato ni presenetljivo, da je filmov, ki se vsaj posredno dotikajo tega praznika, bistveno več, kot jih potrebujemo. A kaj se zgodi, ko se božičnega filma loti polnovreden filmski avtor, kakršen je Alexander Payne? 
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Sposojene vsebine

Več vsebin iz spleta