Četudi so mnogi prepričani, da je igričarstvo v svetu osebnih računalnikov umrlo ali vsaj v velikem upadu, češ da mu pozicijo odžirajo igralne konzole, naj bi zadnja konferenca razvijalcev video iger (Game Developers Conference - GDC) pokazala ravno nasprotno. Kot piše Techspot, imata samo spletni igričarski platformi Steam in Epic Games Store več milijonov uporabnikov, njihovo število pa vztrajno raste. Razvijalci pa so na GDC povedali, da še zmeraj raje razvijajo igre za PC-je, kakor za igralne konzole.
Konzole seveda ostajajo področje, na katerega je v prihodnosti potrebno računati, vendar pa najnovejše poročilo GDC o stanju igralne industrije razkriva, da kar 58 odstotkov anketiranih razvijalcev meni, da je osebni računalnik najbolj zanimiva platforma za "računalniške" igre.
PC se je tako z 58 odstotki znašel na lestvici še pred Sonyjevo konzolo Play Station 5, za katero rado igre razvija 44 odstotkov razvijalcev. Sledi Nintendo Switch z 38 odstotki, 30 odstotkov pa si je zagotovil Microsoft z Xbox serijama X in S. Platforme za navidezno resničnost zanimajo 27 odstotkov razvijalcev, enako kot igre za Applov iOS in Googlov Android.
Precej manj uspešna je Googlova platforma za pretočne igre Stadia, zanjo bi igre razvijalo zgolj 6 odstotkov razvijalcev (enako kot Linux, operacijski sistem, ki slovi vse prej kot po igrah), za PlayStation Now samo štirje odstotki vprašanih. GDC je v raziskavo vključil 3000 razvijalcev, ker gre predvsem dogodek, ki se ga udeležuje pretežno zahodni svet, so anketiranci večinoma iz severnoameriških in evropskih držav.
Zanimiv je tudi odgovor na vprašanje, ali so razvijalci mnenja, da bodo plačljive naročniške storitve kot so Xbox Game Pass, Google Stadia Pro ali EA Play, razvrednotie posamezne cene iger? 21 odstotkov vprašanih se boji prav tega, 26 odstotkov odgovarja z morda, 30 odstotkov pa je prepričanih, da se to ne bo zgodilo. Neodločenih je 22 odstotkov razvijalcev.