Župnika Cestnik in Golob: Zakaj je s cerkvenimi reformami tako kot z ostalimi našimi, veliki šmaren pa ni le folklora

Vanessa Čokl Vanessa Čokl
14.08.2024 05:05
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
"Za veliki šmaren oboje pride skupaj: veliko cerkveno obredje in sproščeno ljudsko sodelovanje," pravi Branko Cestnik, Martin Golob pa: "Ta praznik ni folklora. To ni tako kot božič ali velika noč, ki je za koga samo šunka."   
"Za veliki šmaren oboje pride skupaj: veliko cerkveno obredje in sproščeno ljudsko sodelovanje," pravi Branko Cestnik, Martin Golob pa: "Ta praznik ni folklora. To ni tako kot božič ali velika noč, ki je za koga samo šunka."   
Robert Balen, Marko Vanovšek
Ali lahko oziroma kaj lahko iz velikošmarenskega primera odčitamo o slovenskem (katoliškem) verniku in o Cerkvi, je vprašanje za dva progresivca. Branko Cestnik je dolgoletni župnik na Frankolovem v celjski škofiji in mariborski metropoliji, grosupeljski župnik mlajše generacije Martin Golob v ljubljanski nadškofiji je že nekaj let prvi zvezdnik Katoliške cerkve v Sloveniji, (tudi) v tem smislu je Cestnik njegov predhodnik.

V nadaljevanju preberite: 

Koliko je na avgustovskem prazniku danes folklore pri ljudeh v smislu zgolj nujnosti. Ali pa ni?

Kaj za RKC v Sloveniji danes pomeni pasivno-obrambna drža, v katero se je zatekla po mariborskem finančnem polomu. 

Katerega tipa Cerkve je definitivno konec in kaj se pokaže v perspektivi. 
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta