Le nekaj kratkih in naglih minut ter tresavih rok traja, da bele plošče ilustratorskega zidu, ki uokvirja kilometre in kilometre izbranih ilustracij, preplavijo najrazličnejše radožive entuziastične ilustracije, printi vseh oblik in velikosti, posterji, vizitke s podatki in druge podobe, v katere je mogoče preliti ilustracijo.
V nadaljevanju preberite:
- Ko se na izbrano ponedeljkovo jutro - na letošnjem 61. sejmu se je to zgodilo osmega aprila - na široko odprejo vrata štiridnevnega sejemskega dogajanja v Bologni, se številni iz dolge čakajoče kače obiskovalcev najprej zapodijo k visokim in nekajmetrskim belim ploščam. V Bologni se jih je prijelo ime Illustrators Wall ali ilustratorski zid.
- Kakšne upe v zid polagajo Nemka, Čehinja in Italijanka, ki jih srečamo, medtem ko nanj lepijo svoje ilustracije, in kaj v sodelovanju z ilustratorji išče nemški založnik, ki postopa med umetninami?
- Kaj na trupe mladih umetnikov pravijo tri velike dame slovenske ilustracije Lila Prap, Ana Zavadlav in Maja Kastelic? In zakaj Pavla Učakarja po 40 letih sejmovanja v Bologni več nič ne more presenetiti?
- Ko se na izbrano ponedeljkovo jutro - na letošnjem 61. sejmu se je to zgodilo osmega aprila - na široko odprejo vrata štiridnevnega sejemskega dogajanja v Bologni, se številni iz dolge čakajoče kače obiskovalcev najprej zapodijo k visokim in nekajmetrskim belim ploščam. V Bologni se jih je prijelo ime Illustrators Wall ali ilustratorski zid.
- Kakšne upe v zid polagajo Nemka, Čehinja in Italijanka, ki jih srečamo, medtem ko nanj lepijo svoje ilustracije, in kaj v sodelovanju z ilustratorji išče nemški založnik, ki postopa med umetninami?
- Kaj na trupe mladih umetnikov pravijo tri velike dame slovenske ilustracije Lila Prap, Ana Zavadlav in Maja Kastelic? In zakaj Pavla Učakarja po 40 letih sejmovanja v Bologni več nič ne more presenetiti?