(Gledališka kritika) Ojdipi s posttravmatskim sindromom in ženske, ki mislijo

Wajdi Mouawad: Požigi, SNG Drama Ljubljana, ogled premiere 4. septembra

Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Nenehno kaotično gomazenje likov, nosilcev dediščine nasilja 
Peter Uhan

Ljubljanska Drama je bila na prvi premieri letos, prvi postkoronski, zelo drugačna: mnogi sedeži v parterju so bili odstranjeni, prvih osem vrst je moralo biti praznih (po zapovedih NIJZ), lože so bile zavarovane s steklom in prav tako polovično prazne. Občutek je bil pravšnji za vstop v distopijo, ki se je odvila na odru.
Drama Požigi enega najbolj vročih frankofonskih (libanonsko-kanadsko-francoskih) avtorjev Wajdija Mouawada, pisatelja, igralca in režiserja, rojenega v Libanonu, odraščajočega v Franciji, šolajočega se v Kanadi, zadnja leta pa direktorja pariškega gledališča La Colline, je drugi del tetralogije Kri obljub (nastajala je od leta 1997 s prvim delom Obala pa do zadnjega, Neba, leta 2009). Požigi (Incendies, 2003) sodijo med kultne sodobne drame, ki fikcionalizirajo zgodovino, ki realna ozadja razkrivajo in zakrivajo hkrati.

Janez Škof kot Šamsedin 
Peter Uhan
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta