Slovenski knjižni sejem: So žepnice in potem so zbirateljske knjige

Tjaša Gajšek Tjaša Gajšek
23.11.2023 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Od levei: Jure Kirbiš, Emil Kozole, Aljaž Vesel, Anja Delbello, Zoran Pungerčar in Marko Drpić
 
Od levei: Jure Kirbiš, Emil Kozole, Aljaž Vesel, Anja Delbello, Zoran Pungerčar in Marko Drpić  
Tjaša Gajšek
"Obstaja nek kliše, da mora oblikovalec prebrati to, kar oblikuje. Ni nujno res," je na okrogli mizi, ki jo je organizirala Galerija Fotografija, povedal grafični oblikovalec Emil Kozole iz studia Ljudje. 

Zakaj pri oblikovanju žepnic "ni nobenega stresa in ne more iti nič narobe"? 

Kakšen je po mnenju oblikovalca Zorana Pungerčarja kratek stik med založništvom in oblikovalci v Sloveniji? 

Zakaj so se fotografi pred leti upirali sodelovanju z oblikovalci in kako delo poteka sedaj?

In kaj sta o knjigi, ki je letos dobila nagrado za najlepše oblikovanje, povedala njena oblikovalca?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta