"Prižig sveče pred parlamentom razumem kot moralno obvezo. Bil sem sicer še kje drugje, denimo pri maši za domovino ali na dogodkih, ki jih je pripravila judovska skupnost. Ko sem bil mlad, sem se ukvarjal z vprašanjem človekovih pravic, bil sem zraven od samega začetka, v času razpadanja Jugoslavije, ko se je pojavil Odbor za človekove pravice, bil sem tajnik Bavconovega sveta. Vsi smo razmišljali o tem, kako iz zapora spraviti Janeza Janšo, kako mobilizirati civilno družbo na način, da bo prišlo do demokratičnega preobrata. In ko se ukvarjaš s pomenom človekovih pravic, hitro ugotoviš, da je dober politik najprej predvsem človek. Nato pa demokrat. Šele potem pride vse ostalo, levo, desno, liberalno in kaj drugega. Če imaš to razčiščeno, potem niti ne razmišljaš, zakaj prižigaš sveče umrlim v Gazi. Če dogajanje v Gazi v tebi ne spodbudi čustev, imaš težavo biti človek. /.../
Eden največjih mednarodnih pravnikov moderne dobe, francoski pravnik Alain Pellet, je izjavil, da mednarodno pravo laja, grize pa ne. Ob ignoriranju presoj mednarodnih sodišč se zavemo šibkosti, nemoči pri urejanju odnosov v mednarodni skupnosti. Nedemokratični ljudje se požvižgajo na sodbe mednarodnih sodišč. Tudi ruski predsednik Vladimir Putin se požvižga na odločitev istega sodišča, ki je Rusijo pozvalo, naj preneha z napadi na Ukrajino. Enako kot se Benjamin Netanjahu požvižga na odločitev sodišča, v kateri ni neposrednega poziva k prekinitvi spopadov, je pa v njej jasen poziv, naj se nehajo določene prakse. Opozorilo pred genocidnimi dejanji je bilo dano, končna sodba šele nastaja. Všeč mi je, da je sodišče večkrat citiralo izjave najvišjih funkcionarjev Izraela, v katerih zaznava pot h genocidu, to so izrazi: uničili bomo, razstrelili bomo, iztrebili bomo, izselili bomo. To je genocidno početje, verbalno, a vseeno" (dr)