Marko Pigac
»Podatek, da so prvi podrli rekord 500.000 prodanih plošč, prišli prvi na tisti pravi MTV in da živijo od rock muzike – od smeri, ki so si jo postavili konec 70. in od nje niso odstopali – še danes, je nekaj, o čemer lahko mnogi glasbeniki le sanjajo. Čeravno je njihovo kariero v devetdesetih zaznamoval izlet frontmena Bore Čorbe v politiko, kar jim je zaprlo veliko vrat, recimo na Hrvaškem, v BiH, tudi v Sloveniji pa še kje, posredno in neposredno, veljajo še danes za enega boljših koncertnih bendov daleč naokoli,«
»Prav škoda je, če ne že katastrofa, da današnja mladina in študentarija rasteta ob harmoniki in čurimuri poneumljanju, kar se čuti pri izgubi njihove lastne identitete,«
»Bora Čorba bo v neposrednem stiku tudi z različno mislečimi vedno našel sogovornika, ki bo na koncu od njega odšel prepričan,«
Bora se zna vživeti v kožo slehernika
Momčilo Bajagić - Bajaga
»Težko vprašanje, zakaj je velik bend,«
Vanja Alič
»Bora Đorđević je gotovo eden največjih rokenrol poetov, če ne največji in z najdaljšim stažem – vsaj kar se rokenrola tiče, če ne štejemo zraven šansonjerjev, kot je bil Arsen Dedić in še kdo. Pomembno vlogo igra konec 70. in 80., prelomna leta za rokenrol v smislu pisanja angažiranih tekstov. On je bil enfant terrible jugoslovanske glasbene scene, saj je prišel na plano s čisto novo poetiko. Brez dlake na jeziku je znal v uličarsko govorico zapakirati vsebino, ki je kljub vsemu ohranila umetniško vrednost, hkrati pa se je dotaknila slehernika. Preprosto zato, ker se je Bora vedno znal vživeti v kožo slehernika,«
»Takrat je znal prodreti v dušo razmišljujočega Jugoslovana in govoril skozi njega.«
Članek je bil objavljen v reviji STOP.