Toplina celo v februarju

Ko pišem, se moram popolnoma osamiti. Ne morem pisati, če sem obkrožen z ljudmi. Celo glasbo redko poslušam, pa še takrat spustim nekakšnega Chopina, ki ga utišam do te mere, da njegov zvok tekmuje z zvokom preproge, po kateri nihče ne hodi.

Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Andrej Petelinšek

Pogosto se v besedilih, ki jih pišem, vračam v preteklost, k spominom. Včasih to pripisujem pretoku časa, temu nejasnemu občutku, ki mi govori, da se staram in se poskušam vrniti v neki čas, v katerem se mi je zdelo, da imam pred seboj ves čas tega sveta in svet sam, torej prostor, ki samo čaka, da ga osvojim, a ko osvojim prostor, bom zavladal času in nikoli se ne bom postaral.
Samota je priljubljeno srečališče spominov. To spoznam v redkih trenutkih racionalnosti. Zato se v mojem pisanju tako pogosto vračam skozi čas in omenjam neke čase, zame davne. Izgnanemu iz otroštva se odraslemu človeku zdi, da je preživel vsako življenje človeka, ob katerem je odraščal. Zgodovina je mesto, kjer se nesrečne človeške vsebine pretapljajo v eno. Tam se pogosto zataknemo, v celoti pozabljajoč, da moramo tudi danes živeti, in kako je lepše biti v tistem modusu razmišljanja, kakršnega smo imeli v otroštvu. Takrat smo namreč samo izmišljevali prihodnost, ki se ji nenadoma začnemo upirati, ker vemo, da bomo v tej neopredeljeni prihodnosti izginili v obliki, v kateri danes poznamo sami sebe ali pa si delamo utvare, da se poznamo.

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Več vsebin iz spleta