Mariborska režiserka Tatjana Peršuh predstavlja nov avtorski projekt, ki enakovredno prepleta glasbeno, gibalno in dramsko umetnost. Predstava Banket je zasnovana po motivih romana Dvojnik Fjodorja Mihajloviča Dostojevskega, čigar 200. obletnico rojstva obeležujemo novembra. Predstavo spremlja glasba Roberta Schumanna, igrana v živo. V vlogah edinih protagonistov – Junaka in Pianista – nastopata Sebastjan Starič in Nejc Lavrenčič. Dramaturg je Boštjan Narat, scenograf Damir Leventić, kostumograf Timotej Rosc, oblikovalec svetlobe David Orešič.
Premiera v Veliki dvorani Lutkovnega gledališča Maribor bo 29. oktobra ob 19. uri, ponovitev pa dan kasneje.
Uprizoritev temelji na noveli Dostojevskega, hkrati pa zajema iz pretresljive usode skladatelja Roberta Schumanna, sodobnika Dostojevskega, ki se je soočal z duševnimi težavami. V središče dogajanja postavlja številne med seboj nasprotujoče si podobe posameznika, ki se sočasno pojavlja v različnih družbenih kontekstih in vlogah, alter egih. Junak je tragična žrtev osebnih stisk in ujetosti, soočen s togostjo političnega sistema in z njegovimi oblikami agresije, vedno znova neuspešen v iskanju izmuzljivega ideala sodobnega, uspešnega ter srečnega in zdravega državljana sveta.
Žanrsko se Banket predstavlja kot pavlihijada, komedija s tragičnim podtonom, burleska, ki neprestano preigrava starodavno dvojnost smešnega in nelagodnega. Junak in Pianist sta komična v svoji resnobnosti, tragična v prebliskih duhovitosti, nora v lastni modrosti in dosledna v svojih napakah, ki niso odklon, pač pa pravilo. Drug drugemu v maniri dvojnika nastavljata zrcalo, iz katerega v nas zre Človek kot zamujena priložnost. Banket je nastal v produkciji zavoda 0.1 in koprodukciji PerArtem, Cankarjevega doma in Radia Študent.