Letošnja platforma daje poudarek izobraževanju in participaciji. Do petka se bo zvrstilo pet delavnic. Po včerajšnji pod mentorstvom plesalca in koreografa PLENVMA bosta danes na sporedu delavnica fizičnega gledališča pod vodstvom nizozemskega igralca in režiserja Igorja Vrebaca ter klovnska delavnica pod vodstvom slovenskega klovna Simeona Huzuna. V četrtek se obeta kabaret delavnica, ki jo bo vodil belgijski umetnik Aleksei Von Wosylius, sklop delavnic pa zaključujejo v petek s predstavitvijo drag make-up veščin, ki jih bo razkrivala belgijska diva Saskya Von Fotzen.
Organizatorji pripravljajo tudi pester umetniški program, ki ga je sinoči odprla domača produkcija Tehnoburleska Tatovi podob. Predstavi je sledila otvoritvena DJ-zabava z Luko Prinčičem in projektom Image Snatchers 3. Oder iste lokacije bo danes pretresal intermedijski kabaret Ogenj in plamen nemške koreografinje Antonie Baehr in belgijske umetnice Lucile Desamory, iz katerega se bo razvila DJ-zabava z DJane Telepathe iz Berlina. V četrtek bo v Plesnem in gledališkem centru SVŠGUGL na programu plesna predstava Klown hrvaške koreografinje Matee Bilosnić. Sklop predstav bo v petek v Cukrarna baru sklenil kabaretni večer belgijske zasedbe Cabaret Mademoiselle, so sporočili iz zavoda Emanat.
Diskurzivni program letos obsega tri okrogle mize in instalacijo klovnskih besedil z naslovom Enciklovnpedija. Klovnska knjiga, ki so jo včeraj postavili v Cukrarna baru v sodelovanju z Društvom za sodobno klovnsko umetnost, bo na ogled do konca festivala.
Na sinočnji prvi okrogli mizi sta Metod Zupan in Maša Radi Buh v pogovoru z domačimi predstavniki t. i. malih umetnosti odpirala vprašanje, kaj je vrednost margine, danes pa bosta z gosti iz tujine razpravljala o "strokovnjakih" in "strokovnjakinjah" brez certifikatov. Diskurzivni program bo v četrtek v Plesnem in gledališkem centru SVŠGUGL sklenila okrogla miza o sodobnem klovnu, ki jo bo v pogovoru s slovenskimi in tujimi klovnskimi ustvarjalci vodila Nika Arhar.
Kot so zapisali v zavodu Emanat, so na lanskem mednarodnem simpoziju ugotovili, "da so male umetnosti sicer večinoma res male glede na produkcijske, finančne in kadrovske pogoje, pogosto nagovarjajo marginalizirane teme in se pojavljajo v na rob odrinjenih prostorih. Sicer pa so z umetniškega in družbenega vidika ter pristopa k razvoju občinstva precej velike", zato s programom platforme v tem letu odpirajo prostor "za ne tako male oz. samo nekoliko manjše umetnosti".
Tako bodo letos poleg že dobro uveljavljenih odrskih oblik kabareta in neo burleske v program vpeljali še klovna v sodobnih uprizoritvenih umetnostih in fizično gledališča po principu Etienna Decrouxa, so še zapisali organizatorji.