(FILMSKA KRITIKA) Grozeč obraz patriarhata

Matic Majcen Matic Majcen
19.07.2022 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Jessie Buckley kot protagonistka Garlandovega filma Moški 
Jessie Buckley kot protagonistka Garlandovega filma Moški 
Karantanija Cinemas
Britanski režiser Alex Garland je minuli teden močno razžalostil ljubitelje filma po svetu, ko je v intervjuju za revijo Screen naznanil, da se bo po naslednjem filmu Državljanska vojna (Civil War) umaknil z režiserskega stolčka in se bo znova posvetil svojemu izvirnemu poklicu pisatelja in scenarista. Mnogi razloge za to odločitev pripisujejo ravno režiserjevemu zadnjemu filmu Moški, ki se te dni vrti v slovenskih kinih. Kaj je pri tem trilerju takšnega, da je uglednega režiserja filmov Ex Machina (2014) in Uničenje (2018) vodilo v tako nepričakovano potezo? 
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta