(FILMSKA KRITIKA) Prezaposlena: Vsakdan kot žanr

Matic Majcen Matic Majcen
25.04.2023 05:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Laure Calamy je izvrstna v glavni vlogi filma Prezaposlena. 
Laure Calamy je izvrstna v glavni vlogi filma Prezaposlena. 
Demiurg
Film Prezaposlena (À plein temps, 2021), drugi celovečerec francosko-kanadskega režiserja Érica Gravela, nam prikazuje vsakdan matere samohranilke v boju z neizprosnim tempom sodobnega življenja. Privlačno izhodišče Gravelovega filma je prav to, kar opisuje že sam sinopsis: da nam delovni dan povsem običajnega človeka pokaže kot neke vrste triler ali akcijski film, v katerem na poti do cilja šteje vsaka minuta in se kaznuje vsaka napaka. Koncept je nadvse izviren in tudi izredno dobro izpeljan, pa vendar se hkrati postavlja vprašanje, ali nam film s tem dejansko pove kaj bistveno novega.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Sposojene vsebine

Več vsebin iz spleta