(FILMSKA KRITIKA) Travma, zavita v metafore

Matic Majcen Matic Majcen
28.06.2022 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Tilda Swinton v filmu Memoria 
Tilda Swinton v filmu Memoria 
Fivia
Film Memoria, ki te dni prihaja v redno distribucijo slovenskih mestnih kin, je eden tistih celovečercev, ki ga lahko gledaš, ne da bi karkoli vedel o njem, in si o njegovi zgodbi ustvariš tudi povsem svojo interpretacijo. Po drugi strani pa je za razumevanje tega, kaj je želel avtor z njim doseči, vsekakor koristno, če ne celo nujno, pogledati v biografsko ozadje. V filmu, ki je lani v Cannesu prejel nagrado žirije, režiser Apichatpong Weerasethakul namreč nadaljuje svoj razmislek o travmatični zgodovini svojega naroda in o raznovrstnih načinih, kako se to odraža na psihologiji posameznikov.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta