Blaž Lukan: "Produkcija, na katero smo bili navajeni in se nam je zdela samoumevna, se pravi produkcija institucij, velikih režijskih, avtorskih imen – kot da se je znašla v nekem prostem teku."
S selektorjem tekmovalnega programa 59. Borštnikovega srečanja, ki se bo začelo danes, smo se pogovarjali o tem, kaj danes pomeni selekcija, kaj zanima mlade ustvarjalce in kakšno je zanimanje zanje.
V nadaljevanju preberite:
"Včasih se je reklo – in nekateri čisto pametni in razgledani ljudje v selektorski vlogi še danes rečejo – 'Jaz iščem dobre predstave' ali 'Na festival bom dal samo dobre filme'." Zakaj ta kriterij več ne more vzdržati?
Kaj pravi selektor na to, da je na Tednu slovenske drame zmagala predstava Mrakijada, ki je sam ni uvrstil v tekmovalni program?
Kakšna je moč mlade generacije? Zakaj jim dramski avtor več nič ne pomeni? Je to "smrt gledališča" ali pa je "smrt" ravno "pretirano pristajanje in ostajanje v 'kontekstu teksta'"?
Blaž Lukan je pisal "blog selektorja". Zakaj ga ni objavil? Ga bo objavil po festivalu?
V nadaljevanju preberite:
"Včasih se je reklo – in nekateri čisto pametni in razgledani ljudje v selektorski vlogi še danes rečejo – 'Jaz iščem dobre predstave' ali 'Na festival bom dal samo dobre filme'." Zakaj ta kriterij več ne more vzdržati?
Kaj pravi selektor na to, da je na Tednu slovenske drame zmagala predstava Mrakijada, ki je sam ni uvrstil v tekmovalni program?
Kakšna je moč mlade generacije? Zakaj jim dramski avtor več nič ne pomeni? Je to "smrt gledališča" ali pa je "smrt" ravno "pretirano pristajanje in ostajanje v 'kontekstu teksta'"?
Blaž Lukan je pisal "blog selektorja". Zakaj ga ni objavil? Ga bo objavil po festivalu?