Tanja Pak: "Zakaj je skulptura, ki je narejena iz stekla, manj vredna kot skulptura, narejena iz brona, keramike ali lesa? Ko vendar steklo nedosegljivo prenaša čustva, pojme, izraze, misli, izpovedi!"
V nadaljevanju preberite:
- Zamisel za prostorsko postavitev Rêverie je nastala, ko je Tanja Pak videla črno-beli videoklip Maje Plisecke, ki pleše Saint-Saënsovega Umirajočega laboda.
"Milina gibov me je popolnoma prevzela, bilo je nekaj tako ganljivo lepega. Razmišljala sem o tej navidezni breztežnosti, neizmerni lahkosti, ki jo v baletu dosežejo z eno najtežjih figur, pointe, ki ga je prvič izvedla Ana Pavlova. To sem povezala s svojim delom. Trenutek je bil pravšnji, za projekt Within sem namešala 1,6 tone materiala, ki sem ga v obliki kalupov nekajkrat prenesla, preložila, in komaj čutila svoje telo. Pri mojem delu je končni rezultat čist, bleščeč in skorajda nima teže, za njim pa se skrivajo ves napor, prah, umazano delo, vneti prsti, zlomljeno telo …"
- Kako se je v delo Tanje Pak usidralo odraščanje v Rogaški Slatini, kjer je "v tistih časih vladalo spoštovanje do mojstrstva v umetnosti stekla".
- In zakaj umetnica kljub mednarodnemu prepoznanju, z izjemo velenjske, ni vabljena v slovenske galerije ali na skupinske razstave vizualne umetnosti.
- Zamisel za prostorsko postavitev Rêverie je nastala, ko je Tanja Pak videla črno-beli videoklip Maje Plisecke, ki pleše Saint-Saënsovega Umirajočega laboda.
"Milina gibov me je popolnoma prevzela, bilo je nekaj tako ganljivo lepega. Razmišljala sem o tej navidezni breztežnosti, neizmerni lahkosti, ki jo v baletu dosežejo z eno najtežjih figur, pointe, ki ga je prvič izvedla Ana Pavlova. To sem povezala s svojim delom. Trenutek je bil pravšnji, za projekt Within sem namešala 1,6 tone materiala, ki sem ga v obliki kalupov nekajkrat prenesla, preložila, in komaj čutila svoje telo. Pri mojem delu je končni rezultat čist, bleščeč in skorajda nima teže, za njim pa se skrivajo ves napor, prah, umazano delo, vneti prsti, zlomljeno telo …"
- Kako se je v delo Tanje Pak usidralo odraščanje v Rogaški Slatini, kjer je "v tistih časih vladalo spoštovanje do mojstrstva v umetnosti stekla".
- In zakaj umetnica kljub mednarodnemu prepoznanju, z izjemo velenjske, ni vabljena v slovenske galerije ali na skupinske razstave vizualne umetnosti.