Navidezni "naivni primitivizem" Saše Bezjak na prvi pogled spominja na preprostost otroških risb. Umetnica z uporabo krokijev raziskuje eros kot primarni človeški nagon, medsebojne odnose, čustva in vse, kar nas v povezavi z naštetim dela človeške, meni likovna kritičarka Nina Jeza.
Po njeni presoji je presežek del Saše Bezjak v tem, da prikazujejo in v prvinskosti razgaljajo človeka ter pripovedujejo preprosto in zato spregledano resnico, da človek ostaja vedno enak: čustven, ljubeč in trpeč.
Podobe, ki so pogosto skicirane na blago, umetnica nadgrajuje z vezeninami. Pri svojem delu velikokrat uporablja reciklirane materiale, kot so stare rjuhe in prti, zavese ter manjši dekorativni prti. Jeza meni, da je dodana vrednost njenih del že samo vezenje kot "ženski izum", ki materializira umetničino zavzemanje za pravice in enakopravnost spolov.
Saša Bezjak (1971) je prepoznavna slovenska umetnica, ki deluje kot likovna pedagoginja, slikarka, kiparka in performerka. Zanimajo jo različni materiali v obliki gradnikov, s katerimi ustvarja risbe, slike, skulpture, vezenine, vezenke pa tudi video dokumente.
Ker ustvarja v severovzhodni Sloveniji, njeno delo spremljamo zlasti v tem okolju. To je (bilo) tudi primarno okolje kritičarke in kuratorice Nine Jeza, ki kot idejna vodja in organizatorka sodeluje pri umetnostnem sejmu art-MUS in projektu ArtStorage. Razstava bo na ogled do 26. junija.