Ante Trstenjak: Lužičanka 6, barvna monotipija na papirju
Slikar Ante Trstenjak (1894-1970) se je v zadnjem delu življenja ustalil v Mariboru, zaznamoval je njegovo likovno snovanje in posledično tudi Umetnostno galerijo Maribor (UGM), ki hrani v svoji zbirki precej njegovih del. Z razstavo Prevzetnost in pristranost narodne noše, ki je v UGM na ogled od 26. avgusta do 3. oktobra, galerija tako izpolnjuje pomemben del svojega poslanstva: skrb za prezentacijo dela avtorjev, ki so vezani na to okolje.
Razstava nagovarja teme pripadnosti in identitete ter razmišlja o vlogi in položaju ženske v družbi. Zato so povabili tudi slikarko Tino Dobrajc, ki v svojem delu s podobnimi tematskimi preokupacijami združuje sodobno slikarstvo z elementi slovenske folklore. Na razstavi je predstavljena s sliko Na senčni strani Alp I (2016) in videom Milk (2015).
Sijajen doprinos k Prevzetnosti in pristranosti narodne noše je delo Trine Søndergaard. Zelo cenjena danska fotografinja "v svojih delih združuje dokumentarno objektivnost, prefinjeno estetiko in poetičnost", so zapisali v galeriji.
Razstava nagovarja teme pripadnosti in identitete ter razmišlja o vlogi in položaju ženske v družbi. Zato so povabili tudi slikarko Tino Dobrajc, ki v svojem delu s podobnimi tematskimi preokupacijami združuje sodobno slikarstvo z elementi slovenske folklore. Na razstavi je predstavljena s sliko Na senčni strani Alp I (2016) in videom Milk (2015).
Sijajen doprinos k Prevzetnosti in pristranosti narodne noše je delo Trine Søndergaard. Zelo cenjena danska fotografinja "v svojih delih združuje dokumentarno objektivnost, prefinjeno estetiko in poetičnost", so zapisali v galeriji.