Rok Biček v Cannesu: "S ponavljanjem istih vzorcev ne bo želenega preboja slovenskega filma"

Matic Majcen Matic Majcen
23.05.2024 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Rok Biček na 77. Filmskem festivalu v Cannesu 
Rok Biček na 77. Filmskem festivalu v Cannesu 
Matic Majcen
Na tokratnem filmskem festivalu v Cannesu Rok Biček kot koproducent predstavlja dokumentarni projekt Vilinski stolp ukrajinske režiserke Poline Kelm, ki na metaforičen način govori o vojnih konfliktih.

V nadaljevanju preberite:

- Kako se je Biček kot slovenski producent priključil ukrajinskemu filmskemu projektu? 

- Zakaj so tovrstne mednarodne koprodukcije za slovenske producente pomembne? 

- Ali Cannes še vedno predstavlja pomembno odskočno desko slovenskim filmarjem in njihovim projektom?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Sposojene vsebine

Več vsebin iz spleta