Trajalo je, da se je fotografinja Julie Martini, potem ko je od očeta prevzela atelje, začela podpisovati s svojim imenom.
Galerijo Jakopič in Mestni muzej Ljubljana so naselile ženske - umetnice, ki so živele in ustvarjale na Slovenskem med letoma 1850 in 1950. V galeriji predstavljajo arhitektke in fotografinje, v muzeju slikarke in kiparke. Zakaj o njih vemo tako malo?
Kako je prva Plečnikova diplomantka Gizela Šuklje po vrnitvi s Sorbone, kjer je študirala, in tudi delala v znanem pariškem ateljeju, sanjala, da bi ob povratku domov ustanovila povsem ženski arhitekturni biro.
Kako so se v 60-ih letih 19. stoletja podpisovale ženske, ki so od svojih očetov ali mož podedovale fotografske ateljeje?
Kako je prva Plečnikova diplomantka Gizela Šuklje po vrnitvi s Sorbone, kjer je študirala, in tudi delala v znanem pariškem ateljeju, sanjala, da bi ob povratku domov ustanovila povsem ženski arhitekturni biro.
Kako so se v 60-ih letih 19. stoletja podpisovale ženske, ki so od svojih očetov ali mož podedovale fotografske ateljeje?