Filmski festival v Annecyju velja za najpomembnejši dogodek na področju filmske animacije in tudi letos je bilo na njem v najvidnejših sekcijah opazno slovensko zastopstvo. Ob kratkih filmih Steakhouse Špele Čadež in Babičino seksualno življenje Urške Djukić, ki sta se uvrstila v glavni tekmovalni program, so namreč na njem v sekciji perspektive prikazali še animacijo Ta presneta očetova kamera! režiserja Miloša Tomića, nastalo pod produkcijsko taktirko Mojce Pernat iz mariborskega Filmskega društva Film Factory.
Vendar pa je bil tudi tokrat Steakhouse tisti film, ki je domov odnesel najvidnejše priznanje. Špela Čadež se namreč s festivala vrača z nagrado strokovne žirije, ki je dodelitev utemeljila z besedami, da gre za "lepo izdelane animacije in čudovite fizične izkušnje," kot poročajo s Slovenskega filmskega centra. Poleg tega je revija Variety ta film uvrstila med deset najpomembnejših kratkih animacij glavnega tekmovalnega programa v Annecyju. Kot so dodali, uspe vsako leto enemu izmed teh filmov dobiti celo nominacijo za oskarja in bilo bi sanjsko, če bi bil v prihajajoči oskarjevski sezoni tega deležen prav slovenski film.
Lepo izdelane animacije in čudovite fizične izkušnje
Dodajmo še, da se je v Annecyju s svojim študentskim filmom Pentola predstavil tudi Leo Črnic, zamejski Slovenec, ki je študiral na ljubljanskem AGRFT, tokratni film pa je ustvaril med študijem na animacijskem oddelku Centro Sperimentale di Cinematografa Piemonte v Torinu.
Filmski festival v Annecyju se je po šestih dneh programa zaključil v soboto.