Slovenski filmski center ob dnevu žena že šesto leto ponuja izbor kratkih filmov slovenskih režiserk. Letos predstavljajo pet novejših filmov. Izbrali so režiserke, ki so v zadnjih letih uspešno podirale mejnike filmske industrije, v kateri v veliki večini še zmeraj dominira moški svet. "Študija o enakosti spolov, ki smo jo na Slovenskem filmskem centru izdali leta 2018, je pokazala, da smo šele s samostojno Slovenijo leta 2002 dobili dva celovečerna igrana filma režiserk Maje Weiss (Varuh meje) ter Hanne Slak (Slepa pega). Slednje se je v zadnjih letih vendarle malenkost izboljšalo. Po vesnah za režijo, ki sta ju prejeli Hanna Slak za film Rudar (2017) in že omenjena Maja Weiss za film Varuh meje, je Urša Menart za svoj prvenec Ne bom več luzerka leta 2018, na 21. Festivalu slovenskega filma, prejela vesno za najboljši celovečerni film, kar je bil zgodovinski trenutek za slovenski film, saj se do tedaj v zgodovini podeljevanja vesen še ni zgodilo, da bi glavno nagrado prejela ženska avtorica. Glede na minule razpisne prijave pa si v prihodnje vendarle lahko obetamo več celovečernih igranih in dokumentarnih filmov avtoric," so še zapisali. "Letošnje filmsko obeležje mednarodnega dneva žena pa ima še toliko večji pomen, saj sodobna slovenska družba potrebuje spremembe v dojemanju patriarhalnih odnosov, ki so globoko vpeti v vsa okolja, o čemer pričata tudi akciji Samo ja pomeni ja in Nisi sama."
V nedeljo in ponedeljek, 7. in 8. marca so tako na Bazi slovenskih filmov na ogled naslednji filmi: Zbogom, Vesna (2020) režiserke Sare Kern, Ena in edina (2019) režiserke Urške Djukić, Koncert (2019) režiserke Barbare Zemljič, študijski projekt Plavanje (2014) režiserke Katarine Rešek – Kukle in animirani film Soma (2019) animatorke in režiserke Sandre Jovanovske.